2018年4月27日星期五

JAson私人日語--日文修行第五日「㩒機拉麵」

在日本東京的拉麵店

大部分也變得 自動化 「㩒機」

不需要再講日文 落order


跟我練日文練到第五天  

跟我學日文的學員 怎樣修練日文呢?

來東京修練日文 我就要迫大家講 多啲

因為我著白色衫 湯肯定會彈落件衫到 所以

我要我的學生用日文 幫我講
「 紙圍巾(紙エプロン)唔該)

「加麺 (替玉) 要硬身(固め) 」

「少油(背脂少なめ)」

學生都話 
跟JAson老師 來日本修練日文

比自己旅行 

可以迫自己使用更多日文

好玩但好驚」


點擊以下收看其他
第一日「酒後亂性」
第二日「賊」
第三日「答訕」
第四日「日本の畸形」
第四日「禁断の手信」 
第五日「黯然銷魂掌」
第五日「㩒機拉麺」