2018年5月29日星期二

【呢個有無得買?】.....除【これ買える】外...還可以這樣說.....


學員跟從我🧛🏼‍♂️

到日本東京 【修練日語】 其間

(強調:不是遊山玩水,真是厚顏無耿地撩俊男美女傾計)

有一天我要買鞋👟

我假份不懂日文 🤷🏻‍♂️

要學員全程以 【日文替我翻譯

我叫學員說
「我想試呢對鞋,有無美國size 8號」☺️

再叫她說
「有些緊,有無大少少」😩

「呢個可以了就要呢個啦」

「唔洗袋了」

「可以一齊影張相嗎?」






之後看見檯上有一個好特別的日歷🗓

便叫學生幫我問
「呢個 有無得買?」(これを うっていますか)

店員話
「不好意思🙇🏼‍♂️ 呢個 無得賣」(これ 売っていません)

跟住再同店員吹陣水 🧞‍♂️

全靠學員我一句日文都唔洗講 🧛🏼‍♂️