2016年5月18日星期三

JAson私人日語-學生與混血美女





早陣子與教完一學生日文課一齊去食午飯

學生說有個混血女孩同佢傾計

點知⋯⋯因為一個原因

個混血女孩個晚話對我學生有好感

想同佢做⋯⋯朋友

⋯呢一個原因是⋯⋯⋯

我學生跟我學左之後

講日文變得好流暢

那混血女孩都好喜歡日本文化和學習日文多年

但都不能掌握到會話技巧聽唔到講唔到

所以個混血女孩好羨慕想叫我學生教她

可惜我學生只懂說日文,不懂教人

懂日文和能令人懂日文是兩馬子的事


JAson 私人日語 

你想了解JAson 私人日語  
詳情 按下一步

聯絡 Jason

(繁忙電話Whatsapp 60764425