2016年3月29日星期二

JAson私人日語--「跟JAson 學10年 都唔能擔保能令你講到日文架!!!!!!!!」

「跟JAson 學10年 都唔能擔保能令你講到日文架!!!!!!!!」

但⋯⋯只要⋯⋯

按照JAson 一個指示 
就有機會2年 能講到自己想講(唔做肯定唔得)

呢個獨特的練習項目是⋯


呢個獨練習 一般日語學校沒有給與的 


我的學員 5年前向我查詢,但當時無位

隔了1個月我有位回覆她時,她說:「已經找到學校了、謝謝你」
2年後她再次找我問:「我好想跟Jason你學
我問:「你不是已經找到合適的導師了嗎?」
她說:「是,不過學了都完全無進步,想講句普通的完整句子都唔得」
我說:「現正暫時無位住,你下個月來試下我的課兩堂先,對你有用先正式跟我學啦」
現在她已能跟我的日本人朋友有傾有講,甚至辯論社會問題

按照著我指示

每日做5次 (每次3分鐘)
只有嚴格地執行呢個練習的學生 先會得到呢(2年 能講到自己想講的日文)呢個成果

跟我學習的人都會自動自覺做

想更快成功的人每日做10次

同樣學2年 有些人進步得好快 

有些人進步比較慢是按你練習的量

你想跟我學習日語快點達到能同日本人溝通 

還是慢慢學輕鬆地一步一步進步?

http://laujas1980.blogspot.hk/2017/10/5_14.html